Odlukom direktora društva vrši se izmena Opštih pravila nagrađivanja putnika Loyalty programa Ekspres+ u delu POGODNOSTI korisnika na taj način što se menja period mogućnosti iskorišćenja ostvarenih popusta, tako da se ostvareni popusti u tekućoj godini mogu iskoristiti do kraja naredne godine. Od prodaje mesečnih karata za April 2024 ne vrši se dodavanje 5% vrednosti kupljene mesečne karte na Ekspres+ karticu korisnika.
* Ekspres+ kartica omogućava imaocima i različite kratkoročne pogodnosti o kojima se obaveštavaju telefonom, sms ili e-mailom. Izdavalac zadržava pravo dodeljivanja dodatnih pogodnosti i pogodnosti po vlastitoj proceni.
Posto korisnika kažu da bi preporučili prijateljima Ekspres+ loyalty program Niš ekspresa.
Posto korisnika smatra da se dugoročno isplati putovati u okviru Ekspres+ loyalty programa.
Posto korisnika kažu da bi preporučili prijateljima Ekspres+ loyalty program Niš ekspresa.
Posto korisnika kažu da bi preporučili prijateljima Ekspres+ loyalty program Niš ekspresa.
Korisnik kartice nema pravo na gotovinsku isplatu ostvarene pogodnosti po osnovu loyalty programa. U slučaju tehničkih problema ili više sile koje onemogućavaju rad računarskog sistema, kada bonitetni sistem ne radi, nije moguće iskoristiti pogodnost sa kartice, niti se ista može naknadno ostvariti. Izadavalac loyalty kartice nije odgovoran za nemogućnost ostvarenja boniteta usled nastalih tehničkih problema ili posledica više sile.
Spisak prodajnih mesta na kojima važi loyalty program, način registracije, ostvareni bonus izražen u rsd, benefiti programa se mogu proveriti na Internet adresi www.nis- ekspres.rs ili na nekom od prodajnih mesta “Niš-ekspres” DOO Niš. Da bi iskoristio pogodnosti programa, korisnik programa je dužan da pre kupovine prevozne karte šalterskom radniku – prodavcu kod koga se obavlja transakcija pokaže loyalty karticu ili legitimaciju za mesečnu kartu. Šalterski radnik – prodavac na prodajnom mestu će koristiti “Ekspres plus” karticu putem aplikacije za transakciju sticanja pogodnosti u skladu sa važećim pravilima programa. Korisnik programa će prilikom svake kupovine prevozne karte ostvariti bonus u iznosu 10% vrednosti cene prevoza za kupovinu pojedinačnih karata ili 5% vrednosti u slučaju kupovine mesečne karte pod uslovom da je vrednost prevoza veća od 100,00 RSD. Ostvareni popust se na kartici iskazuje u rsd i može se kumulirati ili iskoristiti prilikom naredne kupovine u iznosu ne manjem od 100,00 rsd.
Iznos pogodnosti na kartici koji je korisnik ostvario prethodnim kupovinama i koji koristi prilikom sledeće kupovine biće prikazan na novokupljenoj karti u vidu popusta. Maksimalni iznos popusta može da iznosi 90% od vrednosti nove kupovine. Stanje iznosa – ostvarenog popusta na “Ekspres plus” kartici može se proveriti na prodajnom mestu ili na sajtu izdavaoca loyalty kartice. Naknadno upisivanje popusta na kartici nije moguće. ”Niš-eskpres” DOO zadržava pravo da dodeljuje, menja i obustavi pogodnosti programa po vlastitoj proceni.
“Ekspres plus” kartica omogućava imaocima i različite kratkoročne pogodnosti o kojima se obaveštavaju telefonom, sms ili e-mailom. Izdavalac zadržava pravo dodeljivanja dodatnih pogodnosti i pogodnosti po vlastitoj proceni.
Izdavalac kartice zadržava pravo menjanja pravila, ukidanja programa vernosti i opoziva Ekspres plus kartice. Sve promene se objavljuju na internet stanici www.nis-ekspres.rs i ističu na prodajnim mestima i važe od dana objavljivanja. Ako vlasnik upotrebljava karticu i nakon objavljenih promena, podrazumeva se da je saglasan sa promenama. Izdavalac ne odgovara za eventualnhi gubitak, krađu, neovlašćenu upotrebu ili oštećenje loyalty kartice i u takvim slučajevima nema nikakvu obavezu naknade štete imaocu kartice.
Izdavalac nema obavezu izdavanja druge kartice i priznavanja ostvarenih pogodnosti u slučaju neovlašećne upotrebljene kartice. U slučaju ukidanja programa, svi do tada skupljeni bodovi / popust moći će da se iskoriste u roku koji će izdavalac definisati objavom o ukidanju programa. Bodovi na kartici se ne mogu zameniti za gotovinu.
U slučaju gubitka ili krađe kartice, korisnik programa je obavezan da nestanak kartice prijavi na prodajnom mestu ”Niš-eskpres”DOO, nakon čega će kartica biti blokirana, kako bi se sprečila zloupotreba. Ukoliko korisnik programa ima sakupljene bodove (iznos ostvarenog popusta na osnovu prethodnih kupovina) na blokiranoj kartici, ”Niš-eskpres”DOO će preneti na novu karticu na zahtev korisnika programa.
Ukoliko korisnik programa ne prijavi gubitak kartice ”Niš-ekspres” DOO nije odgovoran za eventualnu zloupotrebu odnosno iskorišćenje ostvarenih pogodnosti. Svako neovlašćeno kopiranje, umnožavanje ili zloupotreba kartice biće sankcionisana u skladu sa zakonskim propisima.
Odgovornost za obradu podataka o ličnosti u svojstvu rukovaoca snosi: Niš-ekspres DOO Niš. Aktuelna pravila su dostupna na veb sajtu www.nis-ekspres.rs i primenjuju se od 01.08.2021.godine. Sve promene se objavljuju na internet stranici, ističu na prodajnim mestima i važe od dana objave.
Opšta pravila su sastavni deo Odluke društva o izdavanju loyalty kartice. Na sve što nije definisano ovim Opštim pravilima, primenjivaće se Zakon o obligacionim odnosima RS i drugi važeći propisi u Republici Srbiji.