Niš Ekspres

Ekspres+

EKSPRES PLUS loyalty program omogućava Vam da istovremeno putujete i štedite! Uz našu loyalty karticu, svakom kupovinom karte za neki od Niš-ekspresovih polazaka ostvarujete bonus u vrednosti od 10% cene karte koji možete iskoristiti već za naredeno putovanje.

Više informacija o pogodnostima i pravilima EKSPRES PLUS loyalty programa možete pronaći u nastavku

Šta kažu naši korisnici?

77%

Posto korisnika kažu da bi preporučili prijateljima Ekspres+ loyalty program Niš ekspresa.

82%

Posto korisnika smatra da se dugoročno isplati putovati u okviru Ekspres+ loyalty programa.

Pogodnosti

Učlanjenjem u program EKSPRES-PLUS, korisnici dobijaju karticu koja omogućava pogodnosti prilikom kupovine karte za prevoz prema trenutno važećim pravilima programa.

 

EKSPRES-PLUS kartica funkcioniše po sistemu sabiranja bonusa ostvarenog prilikom kupovine karata za prevoz na linijama koje održava Niš-ekspres DOO Niš, koji korisnicima omogućava da svakim putovanjem uštede za novo putovanje!

 

Spisak prodajnih mesta na kojima važi loyalty program, način registracije, ostvareni bonus izražen u RSD, benefiti programa se mogu proveriti na internet adresi www.nis- ekspres.rs ili na nekom od prodajnih mesta Niš-ekspres DOO Niš.

Korisnici EKSPRES PLUS programa za svaku ostvarenu kupovinu karte čija je vrednost preko 100,00 RSD, ostvaruju bonus u iznosu od 10% vrednosti kupljene karte. Ostvareni bonus se na loyalty kartici iskazuje u dinarima i može se kumulirati ili iskoristiti (u iznosu ne manjem od 100,00 RSD) prilikom bilo koje naredne kupovine karte za polaske Niš-ekspresa. Ostvareni bonusi u tekućoj godini mogu iskoristiti do kraja naredne godine.

 

Maksimalna vrednost umanjenja cene pri kupovini prevozne karte korišćenjem loyalty kartice EKSPRES PLUS  iznosi 90% od cene karte.

 

Iskorišćena vrednost tj. vrednost za koju se plaćanje nove prevozne karte umanjuje, automatski se briše sa kartice. Prilikom kupovine karte čija se cena umanjuje po osnovu korišćenja ostvarenog bonusa na kartici, ne ostvaruje se bonus na iznos doplate do pune cene prevozne karte, niti na iznos iskorišćen sa loyalty kartice.

 

EKSPRES PLUS kartica omogućava imaocima i različite kratkoročne pogodnosti o kojima se obaveštavaju telefonom, sms prukom ili mejlom.

EKSPRES PLUS kartica omogućava imaocima i različite kratkoročne pogodnosti o kojima obaveštenje dobijaju telefonom, sms porukom ili mejlom. Izdavalac zadržava pravo dodeljivanja dodatnih pogodnosti i pogodnosti po vlastitoj proceni.

Niš-ekspres DOO Niš Čamurlija, Stevana Sinđelića 59, je pokretač loyalty programa EKSPRES PLUS (u daljem tekstu program), izdavalac EKSPRES PLUS loyalty kartice namenjene stalnim korisnicima usluge prevoza (u daljem tekstu kartica) i rukovalac baze podataka o ličnosti za sve registrovane korisnike programa.

 

Pristupanje loyalty programu EKSPRES PLUS je dobrovoljno i besplatno, a svaki korisnik ima pravo da, u skladu sa ovim pravilima, u bilo kom trenutku istupi.

 

Korisnik programa  može postati svaka osoba od 15 godina i starija, sa prebivalištem u Republici Srbiji, koja popuni pristupnu izjavu na jednom od prodajnih mesta koja su uključena u program i koja poseduje elektronsku karticu koja se dobija nakon registrovanja popunjene pristupne izjave. Svi obavezni podaci na pristupnoj izjavi moraju biti popunjeni i pojedinac odgovara za istinitost i tačnost svih navedenih podataka na svim obrascima povezanim sa upotrebom kartice. Potpisom pristupne izjave, pojedinac potvrđuje da je saglasan sa  Opštim pravilima programa i Politikom privatnosti.

 

EKSPRES PLUS kartica se nakon uspešno izvršene registracije može podići na prodajnom mestu na kome je izvršena registracija. Ukoliko podizanje kartice na prodajnom mestu iz objektivnih razloga nije moguće, kartica će korisniku biti dostavljena na adresu navedenu u pristupnoj izjavi. 

 

Ukoliko se korisnik registruje putem sajta www.nis-ekspres.rs, kartica će mu biti dostavljena na adresu navedenu u pristupnoj izjavi.

 

Elektronska mesečna kartica takođe može da se koristi kao EKSPRES PLUS kartica ukoliko se korisnik iste saglasi sa uslovima programa popunjavanjem pristupne izjave. Fizičko lice postaje korisnik loyalty programa na osnovu legitimacije za kupovinu mesečne karte i uz potpisivanje pristupne izjave počev od kupovine mesečne karte za septembar 2021.godine.

 

Korisnici EKSPRES PLUS programa za svaku ostvarenu kupovinu karte čija je vrednost preko 100,00 RSD, ostvaruju bonus u iznosu od 10% vrednosti kupljene karte. Ostvareni bonus se na loyalty kartici iskazuje u dinarima i može se kumulirati ili iskoristiti (u iznosu ne manjem od 100,00 RSD) prilikom bilo koje naredne kupovine karte za polaske Niš-ekspresa. Ostvareni bonusi u tekućoj godini mogu iskoristiti do kraja naredne godine.

 

Maksimalna vrednost umanjenja cene pri kupovini prevozne karte korišćenjem loyalty kartice EKSPRES PLUS  iznosi 90% od cene karte.

 

Iskorišćena vrednost tj. vrednost za koju se plaćanje nove prevozne karte umanjuje, automatski se briše sa kartice. Prilikom kupovine karte čija se cena umanjuje po osnovu korišćenja ostvarenog bonusa na kartici, ne ostvaruje se bonus na iznos doplate do pune cene prevozne karte, niti na iznos iskorišćen sa loyalty kartice.

 

Loyalty kartica  EKSPRES PLUS je vlasništvo izdavaoca Niš-ekspres DOO Niš Čamurlija, a korisnik je njen držalac. Fizičko lice se može samo jednom registrovati u program, a izdavalac vodi evidenciju o korisnicima EKSPRES PLUS kartice. EKSPRES PLUS loyalty kartica nije kreditna, debitna kartica, nije ček, niti bilo koja druga vrsta platne kartice i iznos iskazan na kartici ne može se zameniti za gotov novac, niti korisnik kartice ima pravo na gotovinsku isplatu ostvarene pogodnosti po osnovu loyalty programa.

 

U slučaju tehničkih problema ili više sile koje onemogućavaju rad računarskog sistema, kada bonitetni sistem ne radi, nije moguće iskoristiti pogodnost sa kartice, niti se ista može naknadno ostvariti. Izadavalac loyalty kartice nije odgovoran za nemogućnost ostvarenja boniteta usled nastalih tehničkih problema ili posledica više sile. Naknadno upisivanje popusta na kartici nije moguće.

 

Osnovna kartica se izdaje na lični zahtev uz prihvatanje uslova iz pristupne izjave. Osnovna kartica nije prenosiva na drugo lice i može je koristiti isključivo registrovani korisnik programa čiji je potpis na pristupnoj izjavi. Zaposleni Niš-ekpresa DOO na prodajnom mestu zadržava pravo da u svakom trenutku može da proveri identitet donosioca kartice.

 

Za izdavaoca kartice važi pretpostavka da je svaki korisnik kartice u potpunosti upoznat sa Opštim pravilima  EKSPRES PLUS loyalty  programa, i, u slučaju da korisinik loyalty kartice dozvoli korišćenje iste od strane nekog drugog lica, smatraće se odgovornim za sve transakcije koje je to lice učinilo bez znanja korisnika kartice.

 

Izdavalac ne odgovara za eventualnhi gubitak, krađu, neovlašćenu upotrebu ili oštećenje loyalty kartice i u takvim slučajevima nema nikakvu obavezu naknade štete imaocu kartice.

 

EKSPRES PLUS  loyalty  kartica izdaje se sa neograničenim rokom važenja, odnosno do opoziva.

 

Niš-ekspres DOO Niš zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez prethodne najave povuče karticu iz opticaja, kao i da dodeljuje, menja ili u potpunsti ukine elemente i obustavi pogodnosti programa po vlastitoj proceni. O svakoj izmeni pravila, Niš-ekspres DOO Niš će korisnika programa obavestiti preko svog sajta i isticanjem obaveštenja na prodajnim mestima.

 

Aktuelna pravila programa su dostupna na internet adresi www.nis-ekspres.rs. i na svim prodajnim mestima izdavaoca loyalty kartice. Ako korsinik programa nastavi da upotrebljava karticu nakon objavljenih promena, znači da je sa njima saglasan. 

Izdavalac kartice zadržava pravo menjanja pravila, ukidanja programa vernosti i opoziva EKSPRES PLUS kartice. Sve promene se objavljuju na internet stranici www.nis-ekspres.rs i ističu na prodajnim mestima i važe od dana objavljivanja. Ako vlasnik upotrebljava karticu i nakon objavljenih promena, podrazumeva se da je saglasan sa promenama.

Odlukom direktora društva vrši se izmena Opštih pravila nagrađivanja putnika Loyalty programa EKSPRES PLUS u delu POGODNOSTI korisnika na taj način što se menja period mogućnosti iskorišćenja ostvarenih popusta, tako da se ostvareni popusti u tekućoj godini mogu iskoristiti do kraja naredne godine.

U slučaju gubitka ili krađe kartice, korisnik programa je obavezan da nestanak kartice prijavi na prodajnom mestu Niš-eskpresa DOO, nakon čega će kartica biti blokirana, kako bi se sprečila zloupotreba i korisniku biti izdata nova kartica. Ukoliko korisnik programa ima sakupljene bodove (iznos ostvarenog popusta na osnovu prethodnih kupovina) na blokiranoj kartici, Niš-eskpres DOO će, nakon provere podataka u sistemu, a na zahtev korisnika programa, iste preneti na novu karticu. Ukoliko korisnik programa ne prijavi krađu ili gubitak kartice, Niš-ekspres DOO ne odgovara za eventualnu neovlašćenu upotrebu loyalty kartice, nema obavezu naknade štete, niti obavezu izdavanja druge kartice i priznavanja ostvarenih pogodnosti.

 

U slučaju oštećenja kartice koje onempgućava njeno očitavanje, korisnik programa je obavezan da oštećenje prijavi na prodajnom mestu Niš-eskpresa DOO, nakon čega će  korisniku biti izdata nova kartica. Svako neovlašćeno kopiranje, umnožavanje ili zloupotreba kartice biće sankcionisana u skladu sa zakonskim propisima.

Odgovornost za obradu podataka o ličnosti u svojstvu rukovaoca snosi Niš-ekspres DOO Niš. 

 

Aktuelna pravila su dostupna na veb sajtu www.nis-ekspres.rs i primenjuju se od 01.08.2021.godine. Sve promene se objavljuju na internet stranici, ističu na prodajnim mestima i važe od dana objave.

 

Opšta pravila su sastavni deo Odluke društva o izdavanju loyalty kartice. Na sve što nije definisano ovim Opštim pravilima, primenjivaće se Zakon o obligacionim odnosima RS i drugi važeći propisi u Republici Srbiji.