Niš-ekspres je zaokružena privredna celina u kojoj se osnovna delatnost - prevoz putnika na gradskim, međugradskim i međunarodnim linijama, uspešno nadopunjuje pratećim delatnostima koje zanačajno doprinose kvalitetu usluga koje pružamo putnicima.
Servisiranjem i održavanjem voznog parka bavi se iskusan tim stručnjaka , čime svojim putnicima obezbeđujemo sigurnost i bezbednost.
Posvećeni smo primeni i poboljšanju sistema menadžmenta kvalitetom, zaštitom životne sredine i bezbednošću i zdravljem na radu, u skladu sa zahtevima zakona i propisa, a prema principima i zahtevima standarda ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
Direktor društva
Zamenik direktora društva za ekonomske poslove, turizam, trgovinu, ugostiteljstvo, osiguranje i obezbedjenje
Zamenik direktora društva za saobraćajno tržište
Zamenik direktora društva za realizaciju saobraćaja i održavanje
Dijana Zlatanović – Pomoćnik direktora
Vesna Lojpur Stojmenović – Pomoćnik direktora
Izgled Niša i ritam života grada značajno su se menjali u ovom razdoblju. Razvoj privrede i porast broja stanovnika Niša i okoline koji su svakodnevno putovali zahtevao je novu organizaciju gradskog i prigradskog prevoza. Tako je, 3. marta 1951. godine, formirano Preduzeće za putnički saobraćaj koje je objedinjavalo tramvajski i moderni autobuski saobraćaj sve do 1958, kada tramvaje u potpunosti zamenjuju autobusi.
Šezdesetih godina Niš postaje i univerzitetski centar, a dobro organizovan prevoz bio je sada potreba i sve većeg broja studenata niških fakulteta. Crveni autobusi u ovom periodu postaju sinonim za svakodnevno fukncionisanje Niša.
Sedamdesete su po mnogo čemu otvorile put daljem rastu kompanije. Firma je preseljena u novi moderni poslovni objekat, otvorena je savremena autobuska stanica u Nišu, osavremenjen vozni park, uvedene brojne međugradske i međunarodne linije.
Nakon što se sedamdestih poslovanje razvilo i što su novoosnovane delatnosti fime, turizam, ugostiteljstvo, špedicija, pronašle svoje mesto na tržištu, prioritet osamdesetih bile je povećanje obima i modernizacija voznog parka. 1989, Niš -ekspresov vozni park brojao je 473 autobusa i 139 kamiona.
Devedesete su predstavljale prekretnicu u poslovanju. U vreme kada ekonomsku stabilnost mnogi nisu uspeli da očuvaju, preduzeće je reorganizovano u skladu sa zahtevima tržišta, vozni park unapređen novim autobusima proizvedenim u pogonima Niš-ekspresa, a saobraćaj se odvijao redovno čak i tokom ratnih godina.
Brojna priznanja u ovom periodu, od kojih je najznačajnija nagrada za najbolju robnu marku Srbije za autobus NIBUS 400, delo Niš-ekspresovog projektantsko-inženjerskog tima, predstavljala su potvrdu da, uprkos izazovima, Niš-ekspres uspešno gradi svoju poziciju lidera. Uvedeni su i prvi internet servisi.
Sa ciljem da se postigne maksimalna efikasnost kao i da se kvalitet usluga podigne na viši nivo, u ovom se periodu insistiralo na modernizaciji svih procesa. Uvođenje novih tehnologija značajno je unapredilo komunikaciju sa korisnicima naših usluga, a izradom web prezentacije firme, kao i prisustvom na društvenim mrežama, putnicima je omogućen lakši i brži pristup informacijama.ж
Niš-ekspres je ostao dosledan jasnom planu: stalno podizanje kvaliteta usluga u oblasti prevoza putnika kako na međunarodnim, međumesnim, gradskim linijama, tako i u domenu organizovanog prevoza đaka i zaposlenih.
Stalnim ulaganjem u obnavljanje voznog parka, praćenje i uvođenje novih tehnologija (WiFi u vozilima, internet prodaja karata, aplikacije) u cilju unapređenja korisničkog iskustva, kao i angažovanjem i usavršavanjem voznog i tehničkog osoblja, Niš-ekspres nastavlje da jača poziciju u samom vrhu komapnija koje se bave prevozom putnika.
Informacije o polascima Niš ekspresa i cenama karata možete dobiti pozivom sledećih brojeva telefona: